2020. április 8., szerda

Napközi

2020.04.08. szerda

Ebéd után játssz levegőn. Labdázz, ugrókötelezz, játssz a testvéreiddel, ha teheted!

Készítsd el a házi feladatod!

Ma egy kis matematikagyakorlást hoztam nektek.
Kattints a linkre és nyílik a játék.  Állítsd be magadnak 2-es és 4-es, 8-as szorzótáblára, és mehet a játék a START gombbal!



Tegnap a Nagyböjtről, Virágvasárnapról, Húsvétról meséltem nektek, mint egyházi ünnep.
A Húsvét a néphagyomány szerint a tavaszt jelképezi, a természet újjászületését. A locsolkodás ennek a megújulásnak a szimbolizálása.  A fiúk meglocsolják a lányokat, hogy ne hervadjanak el, szépen nyíljanak, mint egy kis virágszál. A lányok pedig ajándékba hímes tojást adnak a fiúknak, valamint megvendégelik süteménnyel, sonkával, kaláccsal.

Te hogyan várod a húsvétot? Mivel készülsz? Lerajzolhatod! Szép színes képet készíts! Ügyelj a szép, esztétikus színezésre és a háttér kitöltésére!

Ma délután fessünk tojást. Valamint tanuljunk locsoló verset.
A lányoknak minta a tojásfestéshez.

 Olvasd el a következő locsolóverseket! Meg is tanulhatod!

E háznak kertjében van egy rózsatő,
Azt gondozza, azt öntözi a Jó Teremtő,
Vizet öntök a fejére,
Szálljon áldás a kezére,
Az Istentől kérem,
Piros tojás a bérem.


Korán reggel útra keltem,
Se nem ittam, se nem ettem.
Tarisznya húzza a vállam,
Térdig kopott már a lábam.
Bejártam a fél világot,
Láttam sok-sok szép virágot.
A legszebbre most találtam,
Hogy öntözzem, alig vártam.    

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése